WijkzorgDesk wil u de best mogelijke zorg bieden. Daarom vragen wij patiënten iedere dag naar hun ervaringen met onze zorg. We gebruiken deze informatie om onze zorg en dienstverlening beter te maken. Ook laten we onafhankelijke organisaties regelmatig de kwaliteit van onze zorg beoordelen. We hebben verder keurmerken die u inzicht geven in de kwaliteit van onze zorg.
We hebben u nodig om onze zorg te verbeteren. Daarom vragen wij u om uw ervaringen met ons te delen. Dat kan op verschillende manieren.
Wij doen met het patiënttevredenheidsonderzoek steeds onderzoek naar de ervaringen van onze patiënten. Het patiënttevredenheidsonderzoek is een vragenlijst die u anoniem en online kunt invullen als u zorg van ons heeft ontvangen of op de polikliniek bent geweest. Wij gebruiken dit onderzoek om te weten te komen wat goed gaat en wat beter kan.
Wilt u ons een suggestie of een compliment geven? Dat kan via ons mailadres info@wijkzorgdesk.nl. Uw bericht sturen we door naar de juiste afdeling.
U kunt ook via landelijke website Zorgkaart Nederland uw mening over WijkzorgDesk geven. Op deze website kunt u complimenten over de zorgverlening geven en praktische suggesties doen voor het verder verbeteren van onze dienstverlening.
Het kan voorkomen dat u echt niet tevreden bent. Of dat er zaken zijn gebeurd die u onjuist of onterecht vindt. U kunt dit het beste meteen bespreken met de betreffende teamleider of zorgmanager waarover u ontevreden bent.
Vindt u het prettiger om uw ervaring met iemand anders te bespreken?
Dit kan met een vertrouwenspersoon per e-mail via klachten@wzdesk.nl of schriftelijk per post naar:
WzDesk
Postbus 6030
3130 DA Vlaardingen
Of wilt u toch een klacht indienen? Dan kunt u terecht bij onze klachtenfunctionaris.