Kwaliteit en patiënttevredenheid

WijkzorgDesk wil u de best mogelijke zorg bieden. Daarom vragen wij patiënten iedere dag naar hun ervaringen met onze zorg. We gebruiken deze informatie om onze zorg en dienstverlening beter te maken. Ook laten we onafhankelijke organisaties regelmatig de kwaliteit van onze zorg beoordelen. We hebben verder keurmerken die u inzicht geven in de kwaliteit van onze zorg.

WijkzorgDesk is in het bezit van de kwaliteitsaccreditatie van TUV Nederland. Deze accreditatie betekent dat we op een veilige manier zorg geven, ons steeds inzetten om de kwaliteit van de zorg te verbeteren en werken volgens de huidige inzichten.

Uw ervaringen maken ons beter

We hebben u nodig om onze zorg te verbeteren. Daarom vragen wij u om uw ervaringen met ons te delen. Dat kan op verschillende manieren.

Meedoen met het patiënttevredenheidsonderzoek

Wij doen met het patiënttevredenheidsonderzoek steeds onderzoek naar de ervaringen van onze patiënten. Het patiënttevredenheidsonderzoek is een vragenlijst die u anoniem en online kunt invullen als u zorg van ons heeft ontvangen of op de polikliniek bent geweest. Wij gebruiken dit onderzoek om te weten te komen wat goed gaat en wat beter kan.

> Vragenlijst bij bezoek aan polikliniek

> Vragenlijst na zorg te hebben ontvangen thuis

Uw suggestie of compliment doorgeven

Wilt u ons een suggestie of een compliment geven? Dat kan via ons mailadres info@wijkzorgdesk.nl. Uw bericht sturen we door naar de juiste afdeling.

U kunt ook via landelijke website Zorgkaart Nederland uw mening over WijkzorgDesk geven. Op deze website kunt u complimenten over de zorgverlening geven en praktische suggesties doen voor het verder verbeteren van onze dienstverlening.

Waardeer mij

Een klacht doorgeven

Het kan voorkomen dat u echt niet tevreden bent. Of dat er zaken zijn gebeurd die u onjuist of onterecht vindt. U kunt dit het beste meteen bespreken met de betreffende teamleider of zorgmanager waarover u ontevreden bent.

Vindt u het prettiger om uw ervaring met iemand anders te bespreken? 

Dit kan met een vertrouwenspersoon per e-mail via klachten@wzdesk.nl of schriftelijk per post naar:

WzDesk

Postbus 6030

3130 DA Vlaardingen

Of wilt u toch een klacht indienen? Dan kunt u terecht bij onze klachtenfunctionaris.

Contactformulier

Onze servicedesk experts staan u dagelijks te woord en helpen u graag. Zij ondersteunen u bijvoorbeeld ook bij uw aanmelding. Maar ook met al uw andere vragen kunt u uiteraard bij onze servicedesk terecht.
Stel uw vraag!